Werkwijze Online Marketing Business

Online Marketing Business is een growth agency die ICT bedrijven helpt aan meer leads en afspraken door inzet van data gedreven online marketing technieken.  Wij merken dat steeds meer bedrijven online actief zijn of worden en dat data belangrijk wordt. Inmiddels bieden de vele software oplossingen die beschikbaar zijn grote kansen om je business te laten groeien.

Strategie, structuur en tools

Om als bedrijf succesvol aan de slag te kunnen met sales en marketing is het goed om te kijken wat de behoefte zijn van je klanten. Waar ligt bij hen de behoefte. Wat kun jij doen om hen te helpen, zodat zij hun targets of doelstellingen behalen?

Wij beginnen dan ook met te kijken voor wie bied jij als bedrijf een oplossing. Wie is de buyer persona en wat is hun reis die zij afleggen om tot koop over te gaan.

Zodra dit helder is dan kijken wij naar de marketing- en sales processen in de organisatie.  Vaak blijkt dat er al veel is gedaan en zorgt een kleine aanpassing in structuur of strategie dat er al snel resultaten geboekt kunnen worden.  Als dit proces ingezet is gaan we kijken hoe we dit voor de langere termijn kunnen inbedden in de organisatie. 

Wil je nieuwe leads of meer kwalitatieve afspraken? Of je hebt al veel leads en afspraken maar je wil een hogere conversie? Maak een afspraak en wij gaan kijken hoe we je verder kunnen helpen.  Boek hier een afspraak

Inzicht in buyer persona

Voorafgaand aan onze activiteiten gaan wij met je in gesprek om te horen welke groei doelen je wilt realiseren. Daarna starten we met het in kaart brengen van je buyer persona (dit is een fictief meest ideale klant waar je graag je acties op wilt uitvoeren) en om je strategie te bepalen. Als dit helder is dan beginnen we met de onboarding proces en starten we de 1e campagnes.

Verwachte resultaten

Onze manier van werken heeft er voor gezorgd dat wij voor een aantal opdrachtgevers hoge afspraken conversies hebben gerealiseerd tussen de 30 – 50%.

De verschillende stappen om tot samenwerking te komen

1 . Telefonisch kennismakingsgesprek (Wij gaan in een telefoongesprek kijken wat de commerciële uitdagingen zijn en of Online Marketing Business de juiste partij hiervoor is)

2. Een vragenlijst met een aantal vragen om inzicht te krijgen in jouw business, wat betreft je doelstellingen en eventuele je huidige online marketing activiteiten.

Wil je ook meer leads en afspraken met jouw doelgroep?

Boek een Gratis Kennismakingsgesprek

footer-image-roundabout
footer-image-primarox
footer-image-Angarde
footer-image-eckoh