Krijg direct meer leads via LinkedIn automation tool Joobi
Boek GRATIS demo

Wat is een CRM?

CRM is de beste manier voor bedrijven om in contact te komen en te blijven met hun klanten. Naarmate bedrijven groeien, hebben ze de neiging uit het oog te verliezen wie hun klanten zijn en hoe ze hun klantenbestand kunnen uitbreiden. CRM-tools kunnen dat probleem helpen oplossen.

CRM's worden doorgaans gebruikt door marketing- en verkoopteams om leads te traceren, verkooptaken te organiseren en het verkoopproces te bewaken.

Voor wie is een CRM?

 CRM kan worden gebruikt door bedrijven van alle groottes, en is niet alleen voor grote bedrijven. CRM-software heeft het voor marketing, sales en klantenservice de business veel gemakkelijker  gemaakt. Het is bedoeld om iemand op de hoogte te houden van de juiste informatie voor de klant en om het bedrijf te helpen de behoeften van de klant te begrijpen.

Vijf snelle tips voor gebruik van een CRM

Vijf snelle tips voor gebruik van een CRM die bedoeld zijn om bedrijven te helpen het meeste uit hun CRM systemen te halen. 

1. Maak een duidelijke kaart van hoe je een CRM zal worden gebruikt
2. Ken je budget
3. Begrijp je behoeften
4. Houd een lijst bij van gebruikers en hun taken
5. Wijs een contactpersoon aan die toezicht houdt op het CRM

Plannen is belangrijk bij gebruik van een CRM-systeem , zodat het later gemakkelijker kan worden uitgebreid.

Wat zijn de voordelen van een CRM

CRM en de voordelen die het kan opleveren voor uw bedrijf. Bent u op zoek naar een manier om de winst van uw bedrijf te verhogen? Zoek niet verder! CRM is de weg naar succesvolle bedrijfsontwikkeling.

Bekijk de voordelen die wij voor je bedrijf in petto hebben:

1) CRM helpt je het gedrag en de attitudes van klanten te analyseren

2) CRM garandeert dat je in contact blijft met al je klanten

3) CRM bespaart je veel tijd

4) CRM helpt je betere beslissingen te nemen

5) CRM verhoogt de klanttevredenheid



"Hoe kan een CRM je bedrijf helpen groeien?"

"Hoe kan een CRM je bedrijf helpen groeien?" hierbij wijzen wij op het belang van klanten relatiebeheer. Doordat je bijhoudt via taken wie je wanneer moet benaderen en waarmee ga je het echte verschil maken. Via workflows krijg je zelfs meldingen wanneer het tijd is om de vervolgactie te maken.

Technologie o.a. marketing- en sales automation software in combinatie met CRM heeft de manier waarop het bedrijfsleven opereert veranderd. Tegenwoordig kunnen klanten op verschillende worden benaderd via de zoekmachines, sociale media of e-mail. CRM is ontworpen om je te helpen de klant en de behoeften van de klant te begrijpen. Als je bijv. LinkedIn leadgeneratie automation gebruikt in combinatie met CRM kun je je business nog meer versnellen. Zie hier tips hoe je je linkedIn contacten met één druk op de knop in je CRM krijgt.

Ben je klaar voor CRM?

Neem nu contact met ons op. Nu jouw kans, wil jij weten hoe een CRM voor jou kan werken?

Boek een video call

of download direct de 30 leadgeneratie tips

Ontwerp zonder titel (81)

Tom Spoor - Founder Online Marketing Business - Direct contact? Bel mij op 06-24235399

 

 

 

 

download
footer-image-primarox
download (1)
footer-image-eckoh