HubSpot is dé slimme CRM software met een Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en CMS Hub. Hiermee kan je commerciële team je leads en klanten nog beter bedienen en je eigen organisatie sneller laten groeien.
HubSpot is een CRM platform met marketing, sales automation tools op de inbound methode. Als gebruiker van het HubSpot platform bouw je aan een langdurige en betekenisvolle relaties met leads en klanten. Met Hubspot werken marketing, sales en service als één geoliede machine samen aan het binnenhalen én binnenhouden van klanten. Dit bestaat uit inbound marketing en inbound sales.
HubSpot is in 2004 ontstaan op de MIT, na een ontmoeting tussen toenmalig studenten Brian Halligan (huidige CEO)en Dharmesh Shah (huidige CTO).
Brian Halligan hield zich bezig met go-to-market-strategie. Hij ontdekte dat consumenten heel goed werden in het blokkeren van interruptive marketing en van verkooptechnieken. De oude manier van verkopen werkte niet meer.
Dharmesh blog OnStarups maakte een grote groei door. Hij had zo goed als geen budget, maar had wel meer verkeer dan de grote bedrijven met professionele marketing teams
Ze werden het eens: mensen willen geholpen worden, in plaats van aangevallen door marketingmensen. Het marketing- en verkoopproces moest menselijker. Vanuit die gedachtegang werd HubSpot opgericht.
Vandaag de dag zijn meer dan 50.000 bedrijven aangesloten bij HubSpot.
Bij HubSpot draait het om de volgende drie zaken;
Het HubSpot ecosysteem bevat vandaag de dag een scala aan functionaliteiten voor drie afdelingen binnen jouw organisatie namelijk:
Boek direct hieronder een kennismakingsgesprek en wij leggen uit wat HubSpot voor je kan betekenen.
Lees hier waardevolle tips hoe je meer leads en business krijgt - uitgebreide gids en bonuschecklist.
Amsteldijk 137
1079 LE Amsterdam