Waarom Hubspot de beste CRM tool is

Vraag jij jezelf nog steeds af waarom je juist Hubspot zou moeten gebruiken voor jouw marketing? Het is algemeen bekend dat inbound marketing zichzelf heeft bewezen als de meest effectieve optie binnen de marketing wereld. Het is niet voor niets dat HubSpot meer dan 100.000 klanten wereldwijd heeft.

Toch kunnen veel voorkomende aarzelingen om inbound marketing te gebruiken bestaan uit zorgen dat er te veel werk in gaat zitten, en het moeten gebruiken van veel verschillende software en/of applicaties tegelijkertijd.

Inbound marketing is een effectieve methode om van leads klanten te maken. HubSpot met al haar tools in één platform maakt het dan ook heel eenvoudig en gemakkelijk om mooie resultaten te realiseren.

Wat is Hubspot?

In het kort, Hubspot helpt het je om jouw inbound marketing en sales inspanningen te maximaliseren en te vereenvoudigen. Het is een marketing, sales en service platform, gerangschikt als het beste inbound marketing platform in de wereld, dat meer dan 100.000 bedrijven in 65 verschillende landen bedient.

Het platform heeft al de marketing, sales en service tools onder één dak. Die je ondersteunen om je targets te halen.  

Wij zijn ervan overtuigd dat na slechts een korte periode van gebruik van Hubspot als platform, je snel de toegevoegde waarde zult zien en hoe het bijdraagt aan de groei van jouw bedrijf. Hoewel het platform een prijs heeft (je kunt trouwens al gratis starten), laten we eerlijk zijn; het gebruik van meerdere marketing applicaties tegelijk kan JUIST net zo prijzig zijn, zo niet meer. Dus als je al meer dan 3 tools inzet in je business bijv. CRM, mailing en eventueel een analyse programma dan is het zeker al een goed idee om naar HubSpot te kijken. Nog een ander voordeel is dat we al eerder riepen, alles onder één dak.

Dus in plaats van jongleren met verschillende log-ins, software, en het moeten gebruiken van vier monitoren tegelijk om alles bij te houden - hou het simpel, en steek al dat geld in één, eenvoudig te gebruiken platform. Hubspot.

Redenen waarom je moet kiezen voor Hubspot

Gecentraliseerde, alles-in-één gereedschap set: Hoe vaak merken we dat we op het werk inloggen op veel verschillende software en tools, vaak meerdere schermen moeten oproepen, en van venster naar venster moeten springen om werk gedaan te krijgen?

Met Hubspot, is het één wachtwoord en één platform; alles wat je nodig heeft om jouw werk gedaan te krijgen, alles op één plaats. Ideaal om CRM marketing te doen.

Alles van jouw blog, e-mail, landingspagina's, en formulieren wordt allemaal bewaard en opgeslagen binnen Hubspot. Er zijn zelfs rapportage opties, en een SEO view, en een handige tool genaamd Social Inbox die je verschillende social media accounts synchroniseert op één plek.

Opties voor personalisering: De personalisatie en aandacht voor detail die in jouw inbound marketing strategie gaat zijn echt wat de waarde brengt. Hubspot biedt een aantal mind-blowing personalisatie opties met betrekking tot dit.

Een voorbeeld hiervan is Hubspot's Smart Call to Actions (Smart CTA's) die daadwerkelijk kunnen worden ingebouwd in jouw website met hun Content Optimization System (COS).

Het hele systeem is gebouwd rond website personalisatie, responsiviteit, en de slimme CTA's. Plus, met het gebruik van de HubSpot software, is alles geïntegreerd in het platform - zelfs jouw website!

Hubspot Automatisering: Met slechts zoveel uren in een dag, kan het automatiseren van taken en systemen niet alleen nuttig zijn, het is vaak zelfs noodzakelijk. Hubspot begrijpt dat; automatisering is hun tweede naam.

Neem bijvoorbeeld Workflows, hun marketing automatiserings app die in principe zo veel of zo weinig van jouw marketing inspanningen kan automatiseren als je wenst, op een contextuele en meetbare manier.

Het beste deel is Workflows maakt gebruik van Hubspot's hele platform, waardoor de creatie van items zoals e-maillijsten kan worden gebouwd op letterlijk alle criteria - van personen tot aangepaste lead scores, enz.

Eenvoudig, gemakkelijk te navigeren platform: Als het je nog niet is opgevallen, Hubspot draait allemaal om het vereenvoudigen van je inbound marketing plan.

Dus als het al niet aantrekkelijk genoeg is om te weten dat al jouw tools zich op één plaats bevinden, wat dacht je er dan van om te weten dat ze zich in één, gemakkelijk te navigeren software bevinden?

Laten we eens kijken naar rapportage, een taak die veel mensen vrezen of waar ze geïntimideerd door zijn. Misschien weet je niet eens waar je moet beginnen als het op rapportage aankomt. Het HubSpot platform biedt zowel gratis rapportage, als event analyse.

Er zijn verschillende rapporten over jouw contacten, bedrijven en attributierapporten, of je kunt kiezen voor de route waarbij Hubspot je laat zien hoe je eenvoudig jouw eigen aanpasbare rapporten kunt bouwen.

Beheer van klantenrelaties: CRM's zijn zo'n beetje een 'must have' geworden als het gaat om jouw set van marketing tools. En wat denk je? Met Hubspot, is jouw CRM gratis (en misschien rechtvaardigt dit alleen al de kosten).

Natuurlijk, de CRM bevindt zich binnen datzelfde platform en haalt gegevens uit jouw contactinformatie, waardoor je precies weet hoe die leads omgaan met jouw content.

Zoals altijd, is personalisatie de naam van het spel, en de extreme personalisatie van jouw Hubspot CRM helpt ervoor te zorgen dat je relevant blijft in het verkoopproces.

De Hubspot CRM neemt zoveel informatie als het in staat is om samen te stellen over een lead, en presenteert het dan als een profiel voor jouw verkoopteam om te gebruiken voor alles wat ze nodig hebben, van follow-ups en check-ins tot het nastreven van hot leads.

Wil je eens sparren schroom niet en klik op de button. Voor je het weet ben je aan de slag om meer business te krijgen. Wie wil dit nu niet?... Boek hieronder een afspraak met Online Marketing Business - Gold Partner HubSpot.

Boek dan direct een gratis gesprek!