1. Om gelijk met iets positiefs te beginnen;

Als het goed is, wordt er vaak naar je gekeken. Wellicht ook naar jou als persoon maar natuurlijk bedoel ik in dit geval jouw bedrijf. Er is alleen een grote uitdaging om deze bezoekers ook om te zetten in klanten.

Weet je ook wie er naar jou aan het kijken is en alles van jouw bedrijf via de website aan het onderzoeken is? Dat zou namelijk enorm handig zijn om er een goede business relatie aan over te houden. 

2. Zo weet je wie er naar je kijkt

Het weten welke bedrijven jou aantrekkelijk vinden dat is tegenwoordig niet meer zo’n grote uitdaging. Want met professionele online marketing software valt te zien welke IP adressen, dus welke bedrijven, naar jou aan het kijken zijn. Dat zijn de adressen waar je als eerste contact mee moet opnemen! Je zou namelijk kunnen redeneren dat iemand die meerdere keren ‘digitaal gelonkt’ heeft een interessante partij voor je is. Of het moet een concurrent zijn, wat ook wel eens in de privé situatie voorkomt. Maar jij wilt de opdracht en de winnaar zijn.

ip tracking

3. Dus moet je aan de slag met blog schrijven…

Een eerste indruk is altijd van belang, echter wil dat nog niet zeggen dat de potentiële klant alles van jou weet om ook met jou in zee te gaan. Hij of zij is ergens opgevallen, maar met meer unieke eigenschappen, zowel op menselijk als zakelijk gebied, zal de kans op een order groter worden. Dus ga je aan de slag en bedenkt allerlei zaken waardoor je nog aantrekkelijker wordt. Er moeten blogs geschreven worden die mensen raken en waarin zij hun uitdagingen herkennen die jij met jouw product of dienst kunt oplossen.

Relevant zijn, daar gaat het hier om. Alleen blijkt het voor veel bedrijven uitdagend om dat precies te verwoorden.

4. Eerste hulp bij business daten en netwerken

De unieke eigenschappen of positie van jouw bedrijf gaan we samen bepalen. Daarbij gaat het niet alleen om wat je doet, maar vooral ook over de manier waarop je iets ‘anders dan anderen’ doet. We bieden in feite eerste hulp bij business daten aan om ervoor te zorgen dat alle aantrekkelijke eigenschappen van jouw bedrijf en jouw collega’s ook goed onder de aandacht komen.

Hoe wij zelf aantrekkelijk willen zijn?

Door het aanbieden van online marketing in een geautomatiseerd proces. Daar vallen onze klanten op, alleen doen wij er een extra schepje bovenop. Aan een inbound marketing proces zonder goede content heb je namelijk niets. Vandaar dat je bij ons ook terecht kunt voor het maken van de content kalender en goed geschreven en opvallende blogs. Dat dit resultaten oplevert, daar kan ik duidelijk over zijn. Uit mijn vorige blog met redenen om juist nu iets met online marketing te gaan doen heb ik, binnen slechts enkele dagen, twee nieuwe relaties overgehouden.

Aantrekkelijk toch?

Wat doe jij om aantrekkelijk te zijn voor je potentiële klanten?

Tom Spoor – telefoonnummer: 06 – 24 235 399 of e-mail: tom@onlinemarketingbusiness.nl

JA, wil een kennismakingsafspraak