Dagelijks ben je bezig om je bedrijf te promoten aan potentiële klanten. Je merkt dat dit een hele kluif is om dit gedisciplineerd volgens de juiste aanpak te doen. Social media, bloggen, ad campagnes inrichten allemaal zaken die hierbij horen. Welke strategie heb jij? In de B2B markt is het ook anders. Je klanten zijn voordat zij contact met je opnemen al vaak een tijdje aan het zoeken op van kennis omtrent de oplossing die zij zoeken.
Hoe wordt jij gevonden op het internet. Zien potentiële klanten jou op het net of dien je hier nog wel wat stappen te nemen. In B2B leadgeneratie kun je je laten zien door actief te zijn op o.a. LinkedIn, met whitepapers en/of e-books, infographics deel je kennis en informatie over je producten en zet de klant hierin centraal. Kijk wat jij kunt oplossen voor je klanten.
In dit stuk lees je nog meer welke soorten acquisitie er zijn en wat je allemaal kunt doen om aan nieuwe klanten te komen.
Koude acquisitie is niet meer nodig
Lees hier waardevolle tips hoe je meer leads en business krijgt - uitgebreide gids en bonuschecklist.
Amsteldijk 137
1079 LE Amsterdam